اهلا بكم فى مدونة ماوك اتمنى ان تشتركوا فيها

ااهلا بكم فى مدونة ملوك اتمنى مشاركتكم فيها

ساعدونا لنكمل100 متابع

السبت، 18 يونيو 2011

مطلوب كاتبات

مطلوب كاتبات

جماعة انا عايزة كاتبة

تهتم بالمدونة زى ما تكون مدونتها

و لازم توفى الشروط دى

1- تكتب على الاقل 3 مواضيع فى اليوم

2- تكون بتعرف تصور الحاجات فى

ستار دول

3- تجيب ناس للمدونة 

4- و ده اهم شرط

لا زم لما تنقل حاجة من مدونة تقول منقول



اللى عندها اشروط دى تكتب فى التعليقات

عنوان البريد الالكترونى بتاعها عشان ابعت لها 

رسالة فيها طلب مساهمة

و يا ريت تهتموا بالمدونة

هناك 11 تعليقًا:

  1. ربنا معاكى يا سكر وتلاقى الكاتبة المناسبة وانا بوعد انى هشارك بسمو بدى اكون كاتبة علشان مو عندى وقت كافى

    ردحذف
  2. انا ممكن اكون كاتبه الشروط دي متوافقه معايا انا صاحبة مدونة دودو ستاردول وايميلي هو
    donya.mouhamed@yahoo.com و انا اللي عاملة معاكي تبادل اعلاني

    ردحذف
  3. اوكى يا يا دنيا الطلب هايتبعتلك على ايميلك حالا

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. ممكن اكون كاتبة
    hor_genan@yahoo.com

    ردحذف
  6. دى صورتى بالجناح عشان تتاكدى انى بصور
    http://i55.tinypic.com/2s9wvhj.png

    ردحذف
  7. الردود
    1. فين اسمك يا قمر فى ستار دول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
  8. الايميل salma_kamel170@yahoo.com

    ردحذف
  9. http://www.stardoll.com/member/singar0000 دة جناح بنت

    ردحذف

بانتظار تعليقاتكم دائما

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...